Lønningsbogholder til virksomhed i Aalborg-området

Lønningsbogholder til virksomhed i Aalborg-området
09/03/2020 mark

Lønningsbogholder til virksomhed i Aalborg-området

For vores kunde søger vi en selvstændig, kompetent, positiv og omgængelig lønningsbogholder til Finansafdelingen.

Kunden, der er en landsdækkende virksomhed, med hovedsæde i Aalborg området, har et stærkt brand i autobranchen.

Kunden beskæftiger ca. 100 medarbejdere på landsplan, der alle er velkvalificerede til at varetage de mange forskelligartede opgaver, som kunden udfører og tilbyder.

 

Jobbet

Afdelingen har i dag +5 ansatte, der varetager forskellige bogholderi og finansopgaver.

I hverdagen vil du primært skulle varetage opgaver indenfor lønbogholderi; herunder kontakt til medarbejderne vedrørende afklaring af relevante spørgsmål omkring løn- og overenskomstmæssige forhold.

Ud over lønkørsler vil du også få ansvar for udarbejdelse og godkendelse af ansættelseskontrakter, samt rettidigt at søge refusion for uddannelses- og sygdomsforløb.

Af yderligere opgaver kan nævnes:

  • Håndtering af finansbogføring efter behov.
  • Fortolkning af gældende overenskomst(er) for arbejdsområde(r).
  • Personalehåndtering og HR-administration

 

Kandidaten

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og gerne kendskab til/erfaring med bl.a. Navision 2018, Lessor PM og Lessor SP.

Du har flere års dokumenteret erfaring fra lignende stillinger og er fortrolig med brug af overenskomster og andre aftalegrundlag i forbindelse med lønkørsler og -behandlinger.

Af personlige kompetencer ser vi gerne, at du:

  • er kvalitets- og ansvarsbevidst
  • er resultatorienteret
  • kan lide at arbejde selvstændigt
  • formår at planlægge og følge op på opgaverne
  • er positiv og omgængelig
  • er klar til at løse nye opgaver og er selvkørende
  • har gode kommunikationsevner i både skriftligt og tale
  • har gennemslagskraft og er en naturlig afslutter
  • er fleksibel i forhold til opgaver
  • har en god IT-forståelse
  • er villig til at bringe alle relevante kompetencer i spil for at nå dine mål
  • er en god kollega og er god til at samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere.
  • er bevidst nok til at afvise spørgsmål, der ligger uden for dine kompetencer.

 

Kunden tilbyder

  • En spændende og alsidig arbejdsplads med mangesidede opgaver
  • Frihed under ansvar
  • Gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt
  • Et uformelt arbejdsmiljø med engagerede kolleger
  • Lønpakke, der forhandles individuelt efter kvalifikationer

 

Ansøgning

Send din ansøgning hurtigst muligt til mark@pbang.dk, mrk. ”Lønbogholder”. Ansøgningerne behandles løbende, og det samme gælder afholdelse af samtaler. Diskretion er en selvfølge.

Yderligere information kan fås ved henvendelse til Per Bang på +45 2223 8000 eller per@pbang.dk.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

 

Må gerne deles:Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Se Cookie- og privatlivspolitik. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Luk herunder, betragtes dette som din accept

Luk