Talstærk økonomikonsulent/bogholder

Talstærk økonomikonsulent/bogholder
10/08/2018 mark

Talstærk økonomikonsulent/bogholder

Er du parat til at blive en del af et dynamisk og ungt revisionshus?
Vi søger på vegne af REVICE en talstærk og selvstændig økonomikonsulent/bogholder til deres hovedkontor i Aalborg.

Om virksomheden

Revice er et frisk pust til revisionsbranchen, hvor kunden og kundens forretning er i højsædet. Deres vision er at betjene virksomheder og organisationer via en proaktiv sparring og rådgivning – du har hørt det før, men de mener det! – og derfor er deres koncept med fokus på rådgivning optimeret.

Revice tilbyder et servicekoncept, hvor de som rådgivere – udover den årlige revision- deltager i møder med kunden med individuelt tilpasset dagsorden baseret på kundens virksomhed og de risici og muligheder kunden arbejder med til dagligt.

Du vil få arbejdsplads på hovedkontoret sammen med 12 engagerede kollegaer i flotte lokaler i Skalborg.
For yderligere informationer se Facebook, LinkedIn og www.revice.dk.

Om dig

Du har en relevant uddannelse inden for økonomi/regnskab – har flair for tal og administration – og gerne en solid erfaring fra en lignende stilling. Du brænder for at servicere dine omgivelser, og har kendskab til de gængse løn-/regnskabsprogrammer.

Du arbejder struktureret, systematisk og detaljeorienteret, og holder dig løbende opdateret inden for dit felt. Du er ansvarsfuld, selvstændig og ordentlig i dit arbejde – og kan bevare fokus i pressede situationer.

Du har en positiv indstilling til tingene, er omhyggelig, hjælpsom og besidder et stort servicegen – og samtidig bidrager du med en løsningsorienteret og målrettet tilgang til arbejdet.

Om jobbet

Har du fod på kredit og debit og sætter du pris på personlige og faglige udviklingsmuligheder, som du selv kan sætte dit præg på, så er du måske den nye regnskabsmedarbejder.

Du vil indgå i et team af økonomikonsulenter/revisorer, og referere til direktøren der b.la. er medstifter af ”Løvens Jyske Hule”.

Stillingen indebærer bogføringsopgaver fra A-Z, hvor der vil være personlig kundekontakt og mulighed for kundebesøg hos ”egne” kunder.

Dine primære arbejdsopgaver vil omfatte

  • Klargøring af materiale og kommunikation med revisor
  • Løbende bogføring og administration
  • Håndtering af løn og gager
  • Udarbejdelse af rapporteringer
  • Input til det fortsatte arbejde med at automatisere/digitalisere

Du tilbydes

  • En ung organisation, der er i udvikling, hvor du kan være med til at præge virksomheden
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En virksomhed som er meget fokuseret på den digitale fremtid
  • Lønpakke der forhandles ud fra kvalifikationer.

Interesseret?

Ansøgning og CV sendes hurtigst muligt til Mark Gravesen på mark@pbang.dk mærket ”Økonomikonsulent/bogholder”.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Per Bang på +45 22 23 80 00. Vi vurderer løbende modtagne ansøgninger, og diskretion er en selvfølge.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. For yderligere oplysninger om pbang++ People Search & Selection se www.pbang.dk.

 

Må gerne deles:Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Se Cookie- og privatlivspolitik. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Luk herunder, betragtes dette som din accept

Luk