Lønningsbogholder til virksomhed i Aalborg-området
For vores kunde søger vi en selvstændig, kompetent, positiv og omgængelig lønningsbogholder til Finansafdelingen.
Kunden, der er en landsdækkende virksomhed, med hovedsæde i Aalborg området, har et stærkt brand i autobranchen.
Kunden beskæftiger ca. 100 medarbejdere på landsplan, der alle er velkvalificerede til at varetage de mange forskelligartede opgaver, som kunden udfører og tilbyder.
Jobbet
Afdelingen har i dag +5 ansatte, der varetager forskellige bogholderi og finansopgaver.
I hverdagen vil du primært skulle varetage opgaver indenfor lønbogholderi; herunder kontakt til medarbejderne vedrørende afklaring af relevante spørgsmål omkring løn- og overenskomstmæssige forhold.
Ud over lønkørsler vil du også få ansvar for udarbejdelse og godkendelse af ansættelseskontrakter, samt rettidigt at søge refusion for uddannelses- og sygdomsforløb.
Af yderligere opgaver kan nævnes:
- Håndtering af finansbogføring efter behov.
- Fortolkning af gældende overenskomst(er) for arbejdsområde(r).
- Personalehåndtering og HR-administration
Kandidaten
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og gerne kendskab til/erfaring med bl.a. Navision 2018, Lessor PM og Lessor SP.
Du har flere års dokumenteret erfaring fra lignende stillinger og er fortrolig med brug af overenskomster og andre aftalegrundlag i forbindelse med lønkørsler og -behandlinger.
Af personlige kompetencer ser vi gerne, at du:
- er kvalitets- og ansvarsbevidst
- er resultatorienteret
- kan lide at arbejde selvstændigt
- formår at planlægge og følge op på opgaverne
- er positiv og omgængelig
- er klar til at løse nye opgaver og er selvkørende
- har gode kommunikationsevner i både skriftligt og tale
- har gennemslagskraft og er en naturlig afslutter
- er fleksibel i forhold til opgaver
- har en god IT-forståelse
- er villig til at bringe alle relevante kompetencer i spil for at nå dine mål
- er en god kollega og er god til at samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere.
- er bevidst nok til at afvise spørgsmål, der ligger uden for dine kompetencer.
Kunden tilbyder
- En spændende og alsidig arbejdsplads med mangesidede opgaver
- Frihed under ansvar
- Gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt
- Et uformelt arbejdsmiljø med engagerede kolleger
- Lønpakke, der forhandles individuelt efter kvalifikationer
Ansøgning
Send din ansøgning hurtigst muligt til per@pbang.dk, mrk. ”Lønbogholder”. Ansøgningerne behandles løbende, og det samme gælder afholdelse af samtaler. Diskretion er en selvfølge.
Yderligere information kan fås ved henvendelse til Per Bang på +45 2223 8000 eller per@pbang.dk.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.